کسب رضایت مشتریان یکی از موضوعاتی است که باعث موفقیت در تجارت می‌شود. در این راستا فروشگاه دیزل مارت جهت افزایش بهره وری و بیشتر شدن رضایت مشتریان سعی بر این دارد که با کاهش هزینه تبلیغات و حاشیه سود خود بتواند اولویت خود را رضایت حداکثری مشتریان قرار دهد. فروشگاه دیزل مارت تضمین می‌کند که تمامی محصولات و کالاهای عرضه شده در وب‌سایت دارای اصالات کالا و مناسب‌ترین قیمت را نسبت به همکاران و فروشندگان دیگر در سراسر کشور را دارد. لذا می‌توان با استعلام از سایر فروشندگان، از قیمت‌های درج شده در سایت اختلاف قیمت را مورد بررسی قرار داد.

ما در دیزل مارت تضمین می‌کنیم بهترین محصولات را با کم‌ترین قیمت روزانه ارائه دهیم. ما مرتباً محصولات خود را بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم که قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهیم. ما مطمئن هستیم که پایین‌ترین قیمت‌های روزانه را داریم، چنانچه قیمت کمتری را در بین همکاران پیدا کردید، حتی اگر در فروش ویژه باشد، ما آن را 5٪ کاهش می‌دهیم.

برای خرید از فروشگاه دیزل مارت و اعمال گارانتی قیمت، فقط برای مشتریانی که عضو دیزل مارت با آدرس ایمیل معتبر و هویت مشخص که پس از بررسی مورد تایید باشد واجد شرایط است. در زمان کاهش قیمت، ما قیمت را با هر قیمت اینترنتی ارزان‌تری مقایسه می‌کنیم، جهت اثبات قیمت کمتر می‌بایست تأییدیه معتبر توسط همکاران ما که به صورت عمومی اعلام شده است باید توسط مشتری به صورت کاملا رسمی چه فیزیکی یا دیجیتال ارائه شود. هنگام مقایسه قیمت رقبا، محصول باید در مقادیر مورد نیاز در خرده فروشی یا فروشگاه آنلاین همکاران دیگر موجود باشد. محصول باید یکسان باشد به‌عنوان مثال همان مارک یا برند، اصالت کلا، اندازه و وزن، تنوع و غیره را دارا باشد.