SS 05

یکی از مهم‌ترین مفاهیم مدیریت در صنایع بزرگ و سازمان‌ها اصول تعریف صحیح سرویس و نگهداری است. این اصل روشی است که طبق یک قانون و استاندارد مشخص، وضعیت تجهیزات را به‌صورت دائمی، در غالب سرویس و نگهداری و به صورت دوره‌ای بررسی و کنترل می‌کند.

بی شک اجرای دقيق و به موقع برنامه‌های سرويس و نگهداری، به ميزان قابل توجهی موجب افزايش طول عمر تجهیزات، کاهش معايب سيستم و در نهايت حفظ سرمايه مالکان و سرمايه گذاران مي‌شود در اين ميان مجموعه دیزل ژنراتور، تابلوهای برق و ساير تجهيزات از اين قاعده مستثنی نبوده و با توجه به ساعت کارکرد مشخص شده توسط شرکت سازنده‌، مورد بازبينی و تعمير قرار می‌گيرند.

اهداف سرويس و نگهداری ديزل ژنراتور

1 افزایش عمر مفید سیستم‌های ( سوخت رسانی Fuel System، خنک کاری Cooling System، هوا Air System، روغن کاری Lubrication System )

2 افزایش قابلیت اطمینان دستگاه

3 افزایش کارایی تجهیزاتی از قبیل (مجموعه دیزل ژنراتور، تابلو برق های قدرت و کنترل، مخزن سوخت، شاسی و باک دیزل ژنراتور و… )

4 کاهش تعمیرات تصادفی

5 جلوگیری از خرابی‌های بزرگ به دلیل بروز یک اشکال جزیی و کم نمودن تعداد دفعات از کار افتادن تجهیزات

6 کاهش هزینه‌های تعمیرات در نتیجه استفاده بهتر از قطعات یدکی

7 جلوگیری از هدر رفتن وقت و عدم فراموشی برخی از تعمیرات در زمان توقف

AdobeStock 17160334 e1449870262594

به دلیل هزینه‌های بالای تعمیرات اساسی (Overhual) یا اورهال دیزل ژنراتور، موضوع سرویس و نگهداری به یکی از مسائل مهم برای صنایع بزرگ، کارخانجات، بیمارستان، سازمان‌ها و دارندگان دیزل ژنراتور تبدیل گردیده است. در این راستا شرکت دیزل مارت جهت حفظ سلامت و کارکرد بهینه و بهره وری مناسب دیزل ژنراتور بصورت کاملا تخصصی با توجه به استانداردهای شرکت سازنده آماده ارائه هر گونه خدمات سرویس و نگهداری به سازمان‌ها و شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی می‌باشد.

 متاسفانه به دلیل محدودیت‌های پیش روی ما دسترسی شرکت‌ها و تولید کنندگان داخلی از این سرویس‌ها و خدمات کوتاه می‌باشد ،گروه دیزل مارت با بهره‌گیری از تیم متخصص و متعهد خود اقدام به ارائه خدمات به صورت کاملا تخصصی نموده است تا بتواند گوشه ای از مشکلات و ضعف خدمات سرویس و نگهداری را در کشور برطرف سازد.

در اجرای فعاليت‌های سرویس و نگهداری همیشه باید به رعايت برنامه‌های زمانبندی سرویس و نگهداری و استفاده مناسب از تجهیزات و بهره مندی از متخصصین مجرب و کارآمد توجه ويژه ای شود. فعالیت‌ها باید مطابق با آخرين ويرايش الزامات و دستورالعمل های سرویس و نگهداری شرکت سازنده انجام شوند. همچنين اطمينان از کفايت و صحت عملکرد تجهیزات و ابزارهای مخصوص از طريق کنترل دوره ‌ای، حفاظت و نگهداری از ابزار مخصوص و کاليبره منظم آن‌ها حاصل گردد. خدمات سرویس و نگهداری جزء فعالیت‌های گروهی بوده که می‌تواند پاسخگوی سريع به مشکلات برای دستيابی به کيفيت بالا و بهره وری بيشتر باشد. متخصصان شرکت دیزل مارت نیرو می‌توانند به‌صورت روزانه و شبانه پشتیبان مشکلات شما باشند، چنانچه هر زمانی نقص فنی در کارکرد دیزل ژنراتور شما به وجود آمد، می‌توانید با متخصصین دیزل مارت تماس حاصل نمایید و از خدمات در محل ما استفاده کنید.

slide service2

فعاليت‌های تخصصی سرويس و نگهداری گروه ديزل مارت

1 بازرسی‌های دوره ای و روزانه

2 تست‌های دوره ای و روزانه

3 تعميرات اضطراری و رفع ایراد دستگاه

4 تامین و تعويض لوازم و قطعات مورد نیاز به‌صورت اضطراری

5 تامين ابزارها و تجهيزات مورد نياز برای انجام سرویس، نگهداری و تعميرات

6 نگهداری سوابق نگهداری و تعميرات دستگاه و تجهیزات

7 گزارش به کارفرما از وضعيت دستگاه و تجهيزات و همچنین ارائه اقدامات صورت گرفته

Service 1 copy

با توجه به شرایط و درخواست کارفرما قراردادی مبنی بر سرویس و نگهداری دوره ای متناسب با شرایط دستگاه تنظیم می‌شود و شرکت دیزل مارت متعهد می‌گردد تا به صورت ماهیانه سرویس‌ها دیزل ژنراتور را انجام دهد. متخصصین گروه دیزل مارت به صورت ماهیانه در محل نصب دیزل ژنراتور حضور پیدا کرده و اقدام به بررسی شرایط فیزیکی و کارکرد دیزل ژنراتور می‌نمایند و گزارشی کامل از وضعیت دستگاه و اقدامات انجام شده در اختیار شما قرار می‌دهند. تمامی اقدامات انجام شده بر روی دیزل ژنراتور و یا قطعات و لوازم تعویض شده به صورت کاملا شفاف به شما ارائه خواهد شد و این اطمینان به شما داده می‌شود تا کنترلی دقیق بر روی هزینه های سرویس و نگهداری دستگاه داشته باشید. نکته مهم این است که با توجه به سخت بودن انتقال دستگاه به کارگاه جهت تعمیرات در صورت نیاز به تعویض قطعه و یا سرویس کامل دستگاه، تمامی فعالیت های تخصصی در محل نصب دیزل ژنراتور صورت گرفته تا از هزینه‌های حمل و نقل دستگاه صرف نظر شود.

با تشکر از شما که شرکت دیزل مارت را انتخاب نموده اید، جهت ارتباط با واحد خدمات با ما در تماس باشید.